Portfolio

  • Klant centraal bij
    Delta Lloyd

    Delta Lloyd is van oudsher een intermediaire verzekeringsmaatschappij, maar heeft steeds meer direct contact met de klant. Samantha Nell-Wulf heeft diverse projecten gedaan rond deze transitie.
    Lees verder

  • Klantwaarde bij
    Alex Vermogensbank

    Klantwaarde wordt vaak benaderd vanuit de organisatie: hoe krijg ik zoveel mogelijk omzet en winst uit een klant? Klantwaarde vanuit de klant bezien levert interessante inzichten en meer winst op! Lees verder

  • Online van de 9e naar 4e plaats bij Consumentenbond

    Online steeg van de 9e naar de 4e plaats in de ProviderMonitor van de Consumentenbond dankzij het KPI-model dat ontwikkeld is door Samantha Nell-Wulf. Lees verder

  • Organisatie van (internationale)
    Investor Relations Events

    In samenwerking met verschillende partijen organiseert Samantha Nell-Wulf (internationale) Investor Relations events. Lees verder

  • Rematch – Investor Relations

    Marketing en communicatie zijn essentieel in de wereld van Investor Relations,
    ook wel financiële PR.
    Hoe bereiken beursgenoteerde bedrijven (hun) professionele en particuliere beleggers, analisten en financiële pers? Lees verder