Omdat Vodafone Thuis (internet, telefonie en tv) was verkocht aan T-Mobile (zie NOS.nl) stopte het onderzoeksprogramma van de ene op de andere dag. De nachtmerrie van elke marketeer die stuurt op klanttevredenheid, marktanalyses, concurrentievergelijkingen en retentie. Het onderzoeksprogramma moest dan … Lees verder


Met een passie voor watersport en roots in Westfriesland is dit een droomopdracht bij uitstek: de organisatie van de Westfriese Waterweken in Drechterland! Dit jaar een mooie co-productie van Loft25 en Boxo.  Op 16 augustus is het weer Waterweekdag in … Lees verder


Van 1 tot en met 4 juni 2015 vond de derde editie van de Euronext Pan European Days plaats in New York en Boston. Loft25 was betrokken bij de organisatie.  De Pan European Days zijn bedoeld om de zichtbaarheid van beursgenoteerde Europese ondernemingen … Lees verder


Op 23 mei 2015 hield de gemeente Drechterland open huis vanwege de feestelijke opening van het nieuwe gemeentehuis. Om het programma op te luisteren, werden twee live talkshows gehouden: Drechterland Draait Door. De redactie was mede in handen van Samantha … Lees verder


Via Twitter kwam ik in contact met Christian Slagter. We zijn allebei Westfriese ondernemers, komen allebei oorspronkelijk uit de financiële wereld en hebben een gedeelde passie: content marketing. En zo ontstond als snel het idee om een interview te houden over de … Lees verder


‘Kennis van zaken’ is een speciaal magazine van Delta Lloyd voor haar schade-, inkomen- en zorgadviseurs. Als eindredacteur van dit magazine heeft Samantha ervoor gezorgd dat het een rijk gevuld magazine is met verschillende achtergrond artikelen, interviews en nieuws over … Lees verder


Van 3 tot en met 5 juni 2013 was Loft25 betrokken bij de organisatie van de Pan European Days in New York.  Dit forum brengt ruim 60 Europese beursgenoteerde bedrijven (vanuit Nederland, België, Frankrijk en Portugal) samen met zo’n 250 … Lees verder


Voor Delta Lloyd heeft Samantha een serie persberichten geschreven over watersport. Hiermee wilde Delta Lloyd haar naamsbekendheid vergroten en PR genereren voor haar watersportverzekering. Deze persberichten heeft Samantha gebaseerd op het Nationale Watersport Onderzoek dat zij heeft laten uitvoeren door … Lees verder


De Nederlandse consument betaalt maandelijks teveel voor internet en vaste telefonie. Veel consumenten weten dit, maar voor 2,4 miljoen huishoudens is de drempel te hoog om over te stappen. Dit blijkt uit onderzoek van Synovate, uitgevoerd in opdracht van Online. … Lees verder